Blablabla och mer bla.

Sitter nu och fryser på tåget påväg från Stockholm. Har som sagt varit här med David sen igår morse och vi har haft det så jäkla bra och jag har faktiskt tagit ganska mycket bilder som kommer upp någon annan dag i livet ;) Vi har flängt runt på en massa roliga och mysiga saker, förmodligen kommer allt i morgon för er som är nyfikna!

Sen undrar jag varför man alltid fryser på tåget? Vi hade turen som fick åka med ett nytt express(fan skriver jag expresståg? Nu hittar jag på, har ingen aning om vad man kallar dem.....) .. Vi åker alltså med ett nyare tåg och Ac:n är på för fullt och jag har bara jeansshort, det är kallllt.

Skulle egentligen börja jobba denna vecka men det är lite si och så med det.. Ringde chefen imorse och skulle kolla så att allt var okej inför i morgon, men tydligen var det superlite folk förra veckan så vi behöver inte vara tre. Så som det ser ut just nu blir jag hemma i morgon också, men ska kämpa för att få jobba på tisdag eftersom att det börjar klirra i kassan redan nu.. Buu..

Nu hoppar jag verkligen från den ena till det andra men jag är så besviken på mig själv. Okej nu tog jag nog i lite mycket. Men som  de flesta vet så har ju Beyonce, Britney och nu ikväll Lady gaga varit i Stockholm och jag har inte sett någon utav dem. Det är dem tre jag lyssnar på mycket just nu, haha inte alls vad jag brukar gilla speciellt mycket men nu är det de enda artiserna som spelas i min mobil. Försökte få någon vän att åka till stockholm nu idag för att gå till grönan med mig och kolla på Gaga, men eftersom att det blev sånn kort varsel så var det ingen som kunde. Trååkigt. =(

  

Nu ska jag spana/snoka runt på nätet. Sleeptight, X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0