My goooddd

Vilket underbart väder vi har här i Örebro idag! Just nu sitter jag ute i solen på våran trappa med Datorn i knät och Gossip girl i de snygga(läs gamla/fula) stora hörlurarna på öronen. Helt sjukt vad varmt det är, nästan som Teneriffavärmen. 

Gårdagen var trevlig, vad i glanshammar och grillade,käkade och drack lite vin. Sedan styrde det iväg till Klaras.. Var endast där för tjejen som vi var hos hennes syrra hade fyllt 18 precis, är inte så mycket för det stället annars. Men vi dansade loss nere på schalger golvet och Majsan och jag hade för oss lite rackartyg. Maha.

Ikväll styr jag mig själv hem till Malin och Kenny, Maria ska också hänga på. Kommer iaf möta upp Majsan och AnnaW senare då de kommer hem från stockholm senare ikväll.. Får se vart kvällen tar oss, så jäkla skönt med lördag, men helg!!

Dags att gå in och dricka lite waterloo,
Xoxo M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0