2009-04-22

Måndag och tisdag efter jobbet har jag umgåtts med mina vänninor Mallan och Majsan, stan och mest häng har det blivit. Skulle blivit utgång med Majsan, och kankse Sofie, ikväll på Strömpis var faktiskt hyffsat taggad men väl hemma så blev det inget. Ringde M och hon var också ganska seg. Tar det till helgen istället.

Klippte av mitt hår i helgen, så nu är det kortare i nacken och längre fram på sidorna.. Inte någon superstor förändring egentligen men det tar lite tid innan man vänjer sig, kan ju inte använda toffs längre förfan! Haha.

Äh,har inget mer att dela med mig av... Ska krypa ner i sängen och kolla på Gossip girl, började läsa boken när jag var på semseter och lästa andra boken här hemma sedan bestämde jag mig för att ladda ner det, himla bra alltså. You know you love me.

Take care alla nära & kära!


Vad fort veckorna går?! Det går fort när man har kul heter det ju, och det stämmer fan bra=)


Xoxo
Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0