TeeWee

Efterlyst - heja!
Stjärnorna på slottet -  uh?
Klass 9:a - naeee
Mia och Klara - BIGno
Evas superkoll - Tack, men nej tack. (Julkalendern som var så bra? =( )



Har suttit och glott på hela programet nu i 2h endast (eller iaf mest) för att jag vill se hur det går för Andra Avenyn. ;) Och såklart är de sist. Men har plockat fram kläderna tills imorgon, gjort mig helt iordning för natten, så när jag ser när dem vinner så är det bara att hoppa ner i min sköna säng för att vara utvilad till en dag på jobbet och sedan en sväng på stan med Malin imorgon!


Hahahaha, men wtf är det för underhållning (julkalenderna,) Haha jag dör? Vilken guldhumor!!

Nej nu ska denna maskin av, sov gott allihopa -Det ska jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0