Söndag

Vet ni vad jag har kommit på? Jo, att man faktiskt kan göra saker på söndagar.
Eftersom att jag bor på landet blir man lite mer isolerad på söndagar då bussarna går extremt jäkla dåligt. Så söndagar har för mig blivit en dag då jag städar, ligger och slappar och bävar över att det är slut på helgen. Men idag var jag faktiskt på stan och upptäckte att folk faktiskt är vid liv på söndagar trotts allt. Anyway, på stan hittade jag ett par av mina blivande höst skor, från Din sko. Jätte snygga stövlar, dock vill jag ha ett par där själva skaftet (eh, säger man så?!) är väldigt högt upp på benet, skulle vara galet snyggt att hitta ett par som går enda upp mot knät, fabulous!

(Något såntdär)




Happ, då är det en ny vecka snart och det betyder en veckas jobb. Jag blir på något sätt så himla isolerad från omvärlden när jag jobbar, ska det verkligen vara så? Hm.. Men det är bara att bita ihop som mamma sa..

Sen har jag kommit på en till sak, jag hatar rutin. Jag är absolut ingen rutin människa, och det gör det ganska svårt att luska ut vad man kan tänka sig att jobba med när man blir "stor". Jag vill absolut inte ha ett jobb där jag går till ex. ett kontor, kokar kaffet, läser igenom papper, skriver osv, 5 dagar i veckan 20 gånger i månaden. Samma sak dag in - dag ut. Nonono, men det gör det hela så mycket mer kompliserat.


Jag har kollat på en högskola i malmö, är jag helt crazy? ...

Kommentarer
Postat av: Syster<3

Oooh vadå för högskola? :) Saknad<3

2008-09-07 @ 19:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0