Scary lady

Idag har jag för första gången stått i kallskänken och mina mackor är supergoda, kom och köp!! Så eftersom att jag inte har stått i kassan och varit trevlig hela dagen, utan också hunnit vara lite trevlig med mina arbetskamrater också, har dagen gått superfort. Bara flygit fram. Ska man börja fundera över hur vissa människor är funtade när en typ 40årig "tant"(?) står och gör en lång jäkla redogörelse i typ 10 minuter över hur söt du är? Usch, hon(!!!!) var läskig...

Blev ingen tripp på stan, eftersom att vädret inte är så inbjudande. Men om det inte hällregnar i morgon blir det nog en sväng om med Björkenmin! :))

Nu ska jag tillbaka till min gitarr, sitter och tar ut låten Have you ever been in love (Celine Dion) men eftersom att jag inte är speciellt duktig på gitarr blir det nog pianot som får stå ut med mitt spelande och sjungande!


Seyou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0