Måndagen avklarad.

Ojojojoj vilken dag det har varit. Det har varit helt sjukt myket folk idag, ca 300 matgäster på ungefär 2h, KAAAAOS. Vilken tur att jag är så bra då;) Haha. Stog i kassan från halv 9-14 utan att röra mig ur fläcken, kan ni tänka er hur trött man blir då? Stupade ner i soffan direkt när jag kom hem, proppar i mig äckliga lakrits Fisherman's friends för jag har sjukt ont i halsen och toppen på det så är jag dyngförkyld. (Smittaren ringde mig nyss♥)

Nu ska jag kolla på Satc (igen!!!!) och sedan försöka orka mig ut i spåret.. Alltså, om man jobbar heltid så har man inget liv i veckorna, hur överlever vuxna? Laga mat när de kommer hem till tjatiga snorungar, (jag är en av dom, tyvärr.....) städa osv. Hjäälp...

Hörs kankse senare,puss!  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0