Jag lever

Haft en jättebra helg.. å... jag saknar min David redan..
Nästa helg ska jag göra stockholm osäkert med honom.
Men hur ska jag kunna sova bra ikväll, helt själv.....


Nu har jag deppat klart ;)
Kollade precis på Idol, dock inte lika kul nu när alla auditions är slut. Men det är väl nu det börjar bli "bra".. Eller något. Men nu ska jag lägga mig i sängen och äntligen får jag kolla på Andra avenyn utan att någon hotar med att sova hemma om jag kollar på det.. =P

Btw, har börjat gymma. David min privata heta coach hjälpte mig med maskinerna och oj så skönt det var.. Jobbigt, men skönt. Så där kommer jag och Proppan hänga framöver, vi kommer nog även skutta runt på något gympa pass då och då.


Laaaaaaaaater


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0