Jag är på gång!

Efter att ha legat inne under täcket i 2 hela dagar utan att röra på mig kände jag att det var dags för att få lite luft. Tog med mig hunden på en liten promenad, men nu är jag totalt slut. Känns nästan som att jag har sprungit milen, jag är inte helt frisk än men hey, jag är på gång :)

Pratade med chefen nyss och övertygade honom om att jag är helt frisk och vill jobba imorgon. (Han trodde mig inte riktigt med tanke på hur jag lät. -att jag var frisk alltså.) Så imorgon är jag tillbaka, på kvällen om jag orkar så ska jag träffa mina underbara pinglor i stan, och ha det mysigt. Lördag blir det antagligen något mysigt hemma hos MalinSjögren också eftersom att hon itne kan vara med imorgon för att hon jobbar! Men ska nog ta det ganska lugnt i helgen, för nu vill jag inte vara sjuk längre!!


Nu ska jag vara ner med lite te & honung, sedan försöka stoppa i något i min mage som inte har fått speciellt mycket på några dagar nu.. Sen ikväll är det ju idol, och sen Heroes. Åhh, det är så bra, som jag har saknat det. 


 


Älskar min mamma mest & hon är bäst. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heroes suger

2008-09-04 @ 17:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0