Fredagskväll med Sex and the city

Helt galet hur fort veckorna går nu för tiden, det är bra... Jättebra. Efter jobbet idag mötte jag upp Malin och Malin för att ta en runda på stan och sedan käka, på Rosalis! Anna hänkade på lite senare också=) Jättemysigt! Hittade dock ingenting på stan.. Så fort lönen rullar in så finns det helt plötsligt ingenting på stan som man vill ha, how come? -.- 

Sitter här helt mosig och trött och kollar på Sex and the city, man kan helt enkelt inte kolla för många gånger på den :D Ellerja, sån är jag i och för sig med allt jag kollar på.. Kan kolla på samma film 7 dagar i sträck om jag tycker om den.. Hm..

Imorgon blir det Satin med tjejerna.. Moa (+ två tjejer till.. Jag och namn..) ska dra iväg till Indien på måndag så det blir lite avskedsfest för dem, kommer nog bli superkul! Är jätte taggad ;) På dagen hoppas jag att jag kommer kunna få med mig mamma eller malin till marieberg, måste lämna in denna cp dator och sedan vill jag till gina, skopunkten och Ikea.. (Intressaklubben.....)

Näni, vad sägs om ett skönt bad, igen?! :D

Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0