Dejt!

"Okej, ni är ihop. Måste ni sluta dejta på grund av det? Knappast!" -Cosmo
På fredag ska det dejtas på riktigt för tredje gången (tror jag) med min baby,
& den här gången är det faktiskt jag som har hittat på massa mys! :)


Dagarna bara flyger fram, och jag trivs som fisken i vattnet på mitt jobb. Dock har jag knappt något liv i veckorna när jag slutat eftersom att jag är helt galet trött. Men i morgon ska jag faktiskt pallra mig upp på stan ett tag och kika på 2 par skor som jag spanat in. För nu när hösten kliver fram med stora steg så är jag nästan helt skolös.

Top model nu, sedan ska jag lägga mig i min sköna säng och kolla på Förhäxad. Wohooo.. Haha, för er som inte vet har jag alltid älskat det, och inget någon skulle säga kan få mig att ändra mig, sådäså :D Håller också på att ladda(...) ner Smallville<3


Ha en mysig kväll. Over 'n' out..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en mysig kvälll;););)

2008-09-19 @ 19:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0