Dead woman walking

Haft en hur bra helg som helst.. Fredagen somnade jag somsagt redan runt 10, blev inte någon direkt fredags kväll men det var superskönt efter en lång jobbvecka. Lördag dag tillbringades bara hemma, städade upp lite och sådära. Mot kvällen tog jag mig in mot stan och drack lite vin med Malin,Malin och Ola, innan vi drog vidare hem till Gustav Karlsson som fyllde år. Var trevligt folk där och så :) Fick skjuss från Gustav till södra station av Johan för att träffa min David som kom hem igen. ( Dock har han åkt tillbaka ikväll igen:( ) Tog sedan taxin hem ör att sova hos honom. ♥

Inte förrens runt 1 tog vi oss upp ur sängen, hur skönt som helst att inte ha något att passa utan bara mysa med den man gillar mest. Sedan lagade vi  jätte god mat till mig, David och mamma :D Lyckades jättebra, även fast någon höll på att bränna kycklingen! ;)

Ligger i min säng nu och är superduper trött, ska fortsätta att kolla på Oc (säsong 4) för att sedan sova för i morgon är det måndag och det betyder jobb!

Sov gott folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0