Borde vara förbjudet.

Ni anar inte hur förkyld jag är, var helt galet länge sen jag var såhär. Näsan är helt igentäppt, kan knappt äta för att jag inte får någon luft genom näsan och när man tuggar.. Ja ni förstår. Pricken(prickarna) över i:et så har jag svinont i halsen och lock i öronen, thanks!! Det borde verkligen vara förbjudet att vara såhär förkyld, speciellt när man har ett jobb att sköta. Måste varit väldigt mysigt för alla kunder att få hjälp av en snorMichaela. :)

( Saknar David såååå mycket, redan =( ååååååååh... )

För tillfället har jag inte mycket mer att tillägga, mer än att jag ska krypa ner i soffan med te och någon bra film eftersom att alla tvprogram som går just nu suger.

Solong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0