1 september

Alltså, hur snabbt går det inte? Helt sjukt vad fort tiden går, det är liksom snart 2 månader sedan det var studenten. (Som förövrigt var en helt underbar dag) Nu hoppas jag bara att tiden går lika fort denna vecka, månad, detta år och halv nästa, så min älskling kan komma hem till mig, och stanna mer än bara 5 dagar.

Jag har gått in i någon slags jobbarkoma, jag går upp, åker till jobbet, hemma halv 5, sover senast halv 10... Kommer man någonsin ur den när man jobbar så mycket?? Kom på att det kankse låter som att jag klagar på jobbet, men jag har faktiskt väldigt roligt och jobbar med roliga människor, jag trivs fast det är slitigt!

Nu ska jag gå och lägga mig, ska också ringa David!
G'night. . . .


PS
Appropå att tiden går fort.

För snart 3 år sen, nyårsafton.
Miss u guys!
DS

Kommentarer
Postat av: Syster <3

Är förresten snart TRE månader sedan studenten :O Annars rätt :) Du är saknad <3

2008-09-02 @ 13:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0