1 månad kvar.

Idag är det bara en månad kvar tills jag och min älskade mamma fyller år! Grattis till oss i förskott! ...

Äntligen fredag..? Jag stog på jobbet och undrade varför jag skulle ha helg istället för att jobba och tjäna pengar. Helt galet att Michaela Klippel skulle kunna tänka sig att jobba istället för att vara ledig, men det är sant..

Igår kväll var det tjejkväll med jobbet+lite folk från andra restauranger också, vi hos företaget Martin Olsson. Vi började med lite vin, öl och cider på jobbet +massa prat. Sedan där borta var det Champange provning, matbuffé, tårtbuffé, ostar, frukter, nötter, galet mycket alkhol så som öl, vin, cider och shottar mm. Lotterier och lite tävlingar var det också. Vi hade det verkligen jätte roligt, dock undrar man ju hur de tänker när de lägger en sådan kväll på en torsdag?
Ja.. Så i morse var det bara att pallra sig upp ur den sköna sängen, sjuuuuukt jobbigt. Hela dagen har varit seg och jag har varit helt död. Orkade iaf upp på stan och tog en fika med Maria, Lotta och Beck. Mycket trevligt.. Sedan strosade jag helt död och äcklig på staden tills min buss gick. Skulle egentligen ut ikväll med mina pinglor, men jag orkade verklignei nte..

Så nu ska jag bädda rent i sängen (intressant...) sedan sova, supertrött.

Naaaatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0