Tisd.. Nejfan, det är bara månadg

En jättetrött och grinig Michalea ska gå och lägga sig just nu för att deppa ihop totalt. Eller okej, inte riktigt. Men fan vad mycket känns surt just nu:
heltid suger(idag..),
det är svinkallt ute,
David är tillbaka i lumpen för 9 dagar,
mitt rum är en enda stor röra,
Det är måndag
Saknar min syster galet mycket.

Har inte skrivit på länge, ledsen att det blev en sån tråkig start.. Därför ska jag berätta de positiva delarna också:
Snart är det den 25 = Heltidslön = Great.
David har varit hemma hos mig i 5 underbara dagar<3
Idag har jag köpt min pälsjacka som jag dregglat över ett tag!!!
Ska köpa ny mobil till helgen.
& snart är det ju Halloween också mina vänner, då styrs det.. Ellerhur Malin :D
Nästa gång min älskling kommer hem kommer jag att vara ensam hemma i 5 dagar, och då blir det bara vi<3 Kommer bli så mysigt!

Okej, de bra sakerna överväger de dåliga med hästlängder.. Men ibland är det så lätt att bara se det som är jobbigt och tugnt. Weeell, nu ska jag krypa ner i min jättesköna säng och kolla på Andra avenyn såklart! :)


I mitt tempo att skriva vet ingen när vi hörs nästa gång. ^^ SOOOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0