Staying home

Jag och Malin tog vårat förnuft till fånga och insåg att det inte var någon idé att ens kika på lägenheten eftersom att den var så liten. Sen så kom vi ju på att det inte är så smart heller, för både jag och Malin har ju pojkvän. 4 stycken i en 2:a, ni kan ju tänka er själva. Så nej, den idén är lagt på hyllan, jag blir nog kvar hemma i kära Vintrosa ett tag till.. Kan ju också vara bra att bo hemma och kunna spara pengar, ja så får det faktiskt bli. Men vi hade nog blivit ett pra team :D Haha. Man måste ju faktiskt få drömma lite.. För just nu känns det som mitt liv står helt still och jag hatar det.. Okej hata är starkt ord.. Men allt känns så tugnt och tråkigt nu, vad ska man göra för att få fart på de positiva hormonerna i kroppen??!
Anyway, istället för att kolla på lägenheten så mötte jag upp malin vid Wadköping.. Tanken var att käka där, det är ju så mysigt :D Men det fanns bara ett café som stängde fem, så det var ju inte så mycket att hurra för, så istället blev det en sallad på Gröna grodan =) Och sötnosen bjöd mig, ihhi<3

Nu ska jag ta och slänga kartonger och presentpapper som ligger över hela sängen.. Sen ska jag sitta och vakta telefonen tills David ringer (L)(L)

PUSSPÅER!



Imorgon är det måndag, jippiiiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0