Nu är hon igång igen!

& igen håller jag på och möbler, flyttar, skruvar och ändrar i mina rum. Den här gången blir det faktiskt väldigt bra tycker jag.. I ren protest har jag tagit ner alla mina skor och jackor pga. den satans hunden som får tokryck och bara käkar mina kläder och skor. Badrummer är helt klart och superfint men mitt sovrum, KAAAAAATASTROOOOOOOFyeah. Men det orkas inte med nu eftersom att jag ska kolla på Andra avenyn och sedan sova=)

Imorgon blir det jobb som vanligt, därefter gymma med Sjögren!

Hoppas det inte regnar i morgon.. Så man kan inviga den nya, varma lurviga jackan :D
PUSSSSSS




missu.

Kommentarer
Postat av: Annis

Köpte du den snygga fuskisen på cubus? :D

2008-10-22 @ 22:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0