Home alone

Nu har resten av familjen flygit iväg till England för att göra London osäkert, men framförallt för att hälsa på min kära syster som enligt min mening har varit borta från mig alldelse för länge.. Jag är så trött på att sakna de man älskar! Men kankse finns det något bra i det också..

Medans min karl är och jobbar så kikar jag på sista avsnittet av Andra avenyn, waaaahh nu är det suuperspännande. ^^  Så snart är det bara att vänta tills nästa söndag då det dimper in 3 nya avsnitt i datorn.

Ikväll ska vi laga mat och ha det jättemysigt. Om jag inte var jag skulle jag vara avundsjuk på mig ;)


Bah, tråkigt inlägg idag.. Inget intressant att berätta faktiskt. Seyoubabes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0