Hej vänner!

Nu är det ganska segt.. Är hemma och är sjuk idag, han så ont i magen och mår illa. Visst är det lite skönt att vara hemma också, men att må illa kan nog vara det värsta som finns.

Söndagen var typ jordens skönaste dag, vi gjorde ingenting alls. Låg och slappade precis hela dagen, så borde man ha det jämt. ...Nästan. David & jag åkte in till stan, han för att åka iväg till Stockholm(:() och jag för att möta upp MalinBjörk. Hade bokat biljetter till Patrik 1,5, jag älskade filmen. Haha, helt galet bra.. Tror vi satt och flabbade oss igenom hela filmen, hade jag inte varit mig så hade jag hatat oss den kvällen.. Haha.. Men bra var den! Sen blev det lite käk på det hela innan min buss gick hem!


Verkligen värd att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0