EY YOU ALLLLLL!

Har som sagt datorn inlämnad, så sitter nästan ingenting vid datorn.. Ganska skönt måste jag erkänna, dock kan det hända att jag hamnar mer framför tv:n istället ;)

Såååå vad har hänt i mitt liv den senaste veckan då....

-David har kommit hem<3
-Har blivit 6 par skor rikare, en höstjacka samt en väska.
-5 månader med D. Blev först gymmet, mat på Wong sedan Bio.

(Såg Mirrors, nästan två timmars lång film och jag kan lova er att jag såg inte hälften. Satt och höll för både öron och ögon, och emellanåt mådde jag illa. WAAOM, helt galet äcklig film. Se den inte!!! Heh,.)
-Vi har också hunnit med gustavsviks relaxen, mysmysmys!
-Jobbat, såklart..

Sen vare sluttttt!


Nu ska jag städa klart, mitt rum blir så fint :D Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0