Ett till jobb :D

Fredag: Mötte upp Malin Björk på stan för att sedan slå oss ner på Njuta, mat och dryck stog på schemat. Det blev supergod plockmat såsom osttallrik+kex, grönsaker+dipp, vitlöksbröd, nachochips med ost, blev också endel alkohol. Men my godd vad mycket mat det var, men det var hur gott som helst :D Efter det drog vi oss till väster där det blev förfest för att sedan gå ut. Jag ville till Satin men det blev nedröstat så vi hamnade på Klaras, där det var krigstema.. Så en lagom onykter Michaela tyckte det var superkul att få kladd i hela fejan, det var dock inte lika kul när jag insåg hur jag såg ut. -.- Blev en lyckad kväll i alla fall :) ( Galet ful bild, men den bjuder vi på såklart på ;) )





Lördag: Klarade mig helt från att bli bakis, woho! Pigg som en mört var jag uppe kvart över nio och jag hade en speed på minst 110! Åkte in med mamma till stan för att shoppa och gå på bio, dock blev det inte så mycket tid över till att shoppa då jag köpte en mobil och mobilt bredband. (tog gaalet lång tid) Men nu är det fixat och klart, hur bra som helst blev det. Sen såg vi filmen Mama mia på bio, ooooooh love it. Var skitbra ju! Sen blev det mat och dryck på Hellas,mums! Efter det blev det förfest på väster för min del.. Var inte där så länge, utan vi tog en sväng förbi MM.. Gick in, beställde, sjöng karaoke (hahah hur lyckas vi alltid hamna där uppe och sjunga någon svensk smörskitlåt?^^) Anyway, gick ut och skulle ta några bloss och vet ni vad som hände? Jo vakten tog tag i mig och började prata, dock hörde jag inte alls vad han sa pga allt ljud, men sedan uppfattade jag vad han sa. Han undrade om jag var intresserad att börja jobba där, haha fattar ni? Jobba i baren på mm.. Så fick snacka med chefen och ge nummer och namn och sånna saker så skulle de höra av sig. Så jäkla skumt! Men kul :D Man tackar ju inte nej i första taget om jobb erbjuds bara sådär. ^^ Jobbar ju iof heltid nu och så, men om man kan få någon slags barutbildning så är det väl klart man gör det, eller??


 


 Söndag: Vaknade tidigt denna morgon också.. Jag och mamma drog iväg till Marieberg för shopping, var helt galet mycket folk där men lyckades i alla fall få tag i lite saker; En tunika, en (gaalet) snygg ljusrosa skjorta, Christina Aguilera-parfymen, underkläder och smink. Great! Och nu sitter jag här och ska kolla på de nya Andra avenyn avsnitten som kommer ut på datorn idag;) Woho! Jäklar vilket långt inlägg det blev om massa ointressant ^^ Nu ska jag i alla fall gå och göra lite nytta :D So long babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0