bak is dag..

Särskrivning.

Gårdagen var jättetrevligt. Först dök tjejligan upp bestående av Malin, Malin, Sofie, Anna, Coco och Emma, det blev bål, tilltugg och presentöppning! Fick 300:- på gina, smink saker, rosor, chockladpraliner, och såklart sexiga underkläder. Det är ingen som undgår det när det är födelsedag! Lite senare kom det fler folk och gjorde oss sällskap, Andreas, Danne, Danne, Johan, Ande, Namnlös, Kenny, David, Rickard, Madde, Lovisa +två tjejer. Nämnde jag att vi var i en etta på ca 40 kvadrat? Nu höll jag på att glömma att jag fick en massagebehandling på 45 minuter av Andreas och Danne! :D Det hade jag verkligen önskat mig, gissa om jag blev glad. ^^ Suuupersweet.

Utgång var ju tanken men eftersom att tiden flög iväg så hanns det helt enkelt inte med, men det blev en väldigt trevlig kväll men lite för mycket av det goda såhär dagen efter. Men det var det helt klart värt, man fyller ju bara år en gång om året och den dagen är imorgon :D Också för min mamma<3

Denna dag har jag inte lyft ett finger för mycket, har bara legat i min sköna säng med mina 8kuddar & 3 täcken (Jo, jag får faktiskt plats med det) och kollat på Smallville.

Håll i er nu. I morgon ska jag och Malin Björk och kolla på en lägenhet på öster, är det inte fantastiskt? :D Dock är det bara en 2:a på 54 kvadrat, MEN det skadar ju inte att kolla. Annars tror jag nog att en trea vore helt perfekt. Jag har ju tänkt att jag ska bo hemma och spara massa pengar till resor och sådära, men det vore så kul att flytta hemifrån. Och öster tror jag att jag tycker om, speciellt när det är åt samma håll som jobbet. ^^ Heya!

Nu är det dags för en good tidigfödelsedagsmiddag med familjen<3 PUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0