Tisdag 18 november

Haft en helt vanligt dag på jobbet idag, fast lite roligare faktiskt.. & jag har kommit på att jag absolut inte ska klaga över att jag har jobb, för om jag inte hade jobb hade jag ju klättrat på väggarna och klagat över att jag inte hade det? Så slut med det, jag är nöjd.



Kom på att jag har så mycket att se fram emot innan det blir 2009.
* Är ledig den 8 och 9 december för att göra något hemligt med min pojkvän<3
* Min saknade syster kommer hem den 19.
* Slutar jobba den 23 för att vara ledig cirkus 2 underbara veckor.
* Julafton, och som tur är har jag min älskling hos mig, kommer bli bästa julen!
* Nyår hos Anna Nilsson, matbjudning med långklänningar, ;)
* Åker förmodligen med min syster till London i några dagar innan jag börjar jobba den 7 januari.

Såniser. massa skoj framför mig! :D Nu ska jag ge mig ut i spåret för några varv, för nu var det ett tag sen. Fan. Hörs kankse senare. Pok



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0