Skärpning!

Det började med att jag fick kubba iväg till bussen för att jag var galet sen, tror ni inte att bussjävlen är försenad? Det handlar inte om 10 minuter, uten 40 jävla iskalla minuter. När bussen väl kommer så är gubben supergrinig och otrevlig... Väl på bussen, nästan inne i stan, så tar bussen fel i rondellen och åker ut på motorvägen, tillbaka till Vintrosa. TILLBAKA PÅ MOTORVÄGEN där man inte kan vända eller något, så det var bara att sitta på bussen tillbaka till V, för att sedan åka samma väg tillbaka. Totalt tog det en timma för mig att komma in, gissa om jag är förbannad? Skärpning länstrafiken, att skicka ut en busschaufför som inte kan vägen.

Men nu sitter jag i alla fall i en lägenhet precis vid krämaren och Proppan står och pratar massa strunt ;) Snart ska vi iväg och hämta Missbjörk som har alkoholen sen ska det handlas gott tillbehör också. Sen får vi se vart vägarna tar oss!

Ha en trevlig kväll =)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0