Sherlock Holmes

Nu sitter jag här med min kartbok och försöker knäcka en hemlig överraskning. Det första jag ska lista ut är vart vi ska, en timma utanför Stockholm är det sagt.. Dock hittar jag inget ställe som jag kan tänka mig att vi ska till. Blir fredag-söndag. Gaahh, jag hatar sånt här. Jo ni har väl redan räknat ut att det är David som utsätter mig för denna nyfikenhet? Men vad det än är som vi ska göra så kommer det blir riktigt bra, för det blir det alltid vad vi än gör, det är det som gör oss så bra! Om någon har en susning så är jag välidgt tacksam för hjälp. Haha!

Seg dag idag på jobbet, eller egentligen inte.. Bara klockan 2-4.. Jag höll på att dö, minutrarna måste haft minst 130435sek istället för 60. Bläh.. Sen strosade jag omkring på stan tills min buss gick hem, fick med mig lite smått och gott ;) Nu ligger jag redan i sängen och är helt färdig, som vanligt? Haha. Men det tar faktiskt på en att jobba.. Så nu ska jag hoppa in i duschen lite snabbt sedan sätta igång en ny skiva av Desperate housewives :)



PusspåtorsdagkommerDavidhemåhjaglängtarsåååååååmycket!


Shit vilken gammal bild på oss!
Gullgullgull

Kommentarer
Postat av: A

Kryssning? ^^

2008-11-12 @ 19:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0