Planer mina vänner!

Mot helgen ser det ut somså att jag antagligen jobbar på Mm på bara fredag, sedan fredag morgon drar jag och MalinBjörk iväg till Stockholm för att ta en heldag på stan. Sen om allt blir som planerat så kommer AnnaNilsson (Visst har Malin hetat MalinNilsson? Mah, det kom jag på nu^^) till oss och hotellet som vi ska spendera natten på, eller ja delar av natten. Sen är det tänkt att jag ska träffa David och kankse käka eller bara ses för ett tag, han kommer ju inte hem förrens nästa torsdag=( Sen på kvällen blir det till att göra Stockholms klubbar osäkra, kan ju inte bli annat än superkul med dessa tjejer! Synd att inte resten av tjejerna kunde följa med, men nu när man har jobb på olika ställen, tider osv är det svårt att planera in något som alla kan följa med på, tyvärr. Som tur är det ju ingen once-in-a-life-grej så det kommer felr gånger=) Hotell vi har kikat på, eller jag har spanat in;)

Clarion Hotel Stockholm *  * * *

Södermalm/Stockholm City




Hoppas verkligen att det blir av, vore sjukt skönt och kul att komma från Örebro för en dag. Nu ska jag fortsätta städa innan jag har en ilsken mor efter mig igen ;) PUUUUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0