Onsdag 12/11

HEEEEEEY.
Helvettesdag på jobbet idag, har varit jätteotrevlig mot alla kunder idag.. Typ, i alla fall till och från, okej mest hela dagen. Det störda är att jag inte vet varför, allt tog bara 100 gånger längre tid att göra och var minst 1000 gånger jobbigare, funday.

Men pratade precis med David och då blev jag lite piggare som jag alltid blir när jag hör hans röst :) OCH I MORGON KOMMER HAN ÄNTLIGEN HEM TILL MIG, och min säng kommer inte vara lika tom som den är nu... ♥

Nu har jag nog också bestämt mig att det inte blir något med jobb för mig på Mmbaren, dock ganska tråkigt faktiskt. För jag hade jättekul och fick jättemycket beröm :D Skulle ju också få en typ av barutbildning sa de och jag skulle få lära mig sjukt mycket. Vilken erfarenhet liksom! Tanken var att jag skulle stå i baren fredag och vara karaokevärd på lördagen, hur kul skulle inte det vara? Men ja, hade jag inte redan haft ett heltidsjobb hade jag tagit detta på en gång, fan alltså.. Men ibland passar det helt enkelt inte in. Jag vill faktiskt ha lite ledigt också, sådäså! :)

Så i helgen ska jag umgås så mycket jag kan med David, inte jobba, bara mysa massamassamassa. Kankse har en lite lucka för något annat också ;) Haha såklart. Nu ska jag fortsätta att droga min drog, Desperate Housewives.


Overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0