OHHHHH,bradag.

Jobbet gick fort som tusan, dock hur mycket som helst att göra idag. Men sånt är bara kul :) Knallade sedan iväg till Eyra, idag igen, för att få lite extra motion. Tog mig sedan en runda på stan, började med att inhandla ett sjuuuuuukt snyggt mönster  (nyårsklänning, långklänning mer säger jag inte än^^) på Ohlssons tyger eller vad det heter. Köpte även svart blankt tyg och fodring (såklart,hahah!) Om det blir som jag vill och har tänkt mig så kommer den bli så j'vla snygg alltså. Gäller bara att börja i tid med den, så jag inte måste paniksy dagen innan. Men det är ju ett tag kvar så.. ;)

Nu ska jag återgå till att sms med min man..
Å.... Jag saknar honom massor, nununu,... <3


Lugn kväll ikväll, ganska skönt faktiskt. Blev utgång och käk i morgon istället med brudarna! Hoppas på Satin eller Stället mot natten :)

Kramochgodnatt.


Kommentarer
Postat av: annis

haha, hörde att malin också köpt tyg ;) nu jävlar kör vi alla på långklänning! :D

2008-11-22 @ 21:03:26
Postat av: Michaela

Haha ja jag hörde det. Jag hade ingen aning om att hon också skulle sy ^^

2008-11-23 @ 12:32:05
URL: http://michaelaklippel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0