Måndag 3/11 <3

Idag har jag och David 6månader :) ,
jag har sagt det och säger det igen..
Hur jäkla snabbt går inte tiden?
Du är bäst ♥


Jobbat idag, gick jättebra. Dagen gick snabbt och smärtfritt.. Han också iväg till doktorn för att kolla upp min irriterande hosta, och vet ni vad han kläcker ur sig, efter att ha gjort ultraljus på kinderna, "Du har bihåleinflamation", thanks man! Så där rök 400spänn på antibiotika och näsdroppar.. Undra om läkare kan lura människor bara för att man ska bli pank........

Nu har la familia kommit hem igen, och som tackförhundvaktenpresent så fick jag första säsongen av Desperate housewives. Jag som hade pratat om att ladda hem den, men självklart är det mycket roligare att ha den riktiga med kartong och grejer. ^^


Matmatmatnununununununununu! Hörssenare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0