Måndag 10/11

Oj,redan 10/11.. Vart tar tiden vägen? Fast det är väldigt positivt att allt bara flyger fram, för varje dag som går blir det en dag mindre tills David muckar. Det kommer vara den bästa dagen någonsin. ♥ Pratade precis med D och åh vad jag saknar honom.

Stockholm med Malin var hur kul som helst förresten!
Lördag mellan 11-15 blev det till att shoppa loss i huvudstaden, sedan trippade vi iväg till hotellet som förövrigt var jättefint. Rummet hade allt man behövde, skönaste dubbelsängen med fetaste kuddarna(!!), plattv, fint badrum med badkar. Började blanda lite goda drinkar på rummet för att sedan bege oss ner till relaxen, dock var det helt fullsatt så det var bara att vända i dörren. Trist! Men vi gjorde det bästa av situationen och gick tillbaka till rummet och tappade upp hotvatten med massa bubbel i det lilla badkaret, plus några drinkar+musik och ansiktsmask, hur värt som helst. Sedan gjorde vi oss iordning och mötte upp David och massa lumparmän. Vårat första stop blev... Öh, på en trevlig fullproppad bar, där vi fortsatte med drinkar och öl. Sedan blev det en klubb någonstans i stockholm ja.. Eh, haha ingen aning om vart vi var eller vad det hette men det var mer ett dansställe, jätteroligt :D Sen vandrade jag, Malin och David tillbaka till hotellrummet. Malin är så bäst, duvetvarförbaby! ;) Hihi. Sen vill jag också tillägga att våra fötter var totalt förstörda av våra nya höga(!) skor. Mina var nog 10cm klackar, ha sånna en helt kväll och se hur era fötter mår. Jag har fortfaradne super ont.. Klockan 05.15 blev jag väckt av älsklingen som skulle iväg till dummalumpen, somnade snabbt om sedan för att vakna 4h senare för en jättegod hotellfrukost, det fanns ALLT. Mums! Sen blev det stan hela dagen tills tåget gick hem klockan 5!

Sånna här små tripper ska man verkligen göra oftare för det är sååå skönt att komma ifrån hemmet och örebro ett tag, nästa gång ska vi ta Göteborg har jag och Malin bestämt :D

Nu ska möbler om i mitt rum, måste komma på en bättre lösning så min tv kommer lite högre upp, så man slipper ha tusen kuddar under huvudet. Sen ska jag kolla på Andra avenyn :D:D

PUSSSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0