It's friday (and) I'm in love

I don't care if Monday's blue
Tuesday's grey and Wednesday too
Thursday I don't care about you
It's Friday, I'm in love

Monday you can fall apart
Tuesday, Wednesday break my heart
Oh, Thursday doesn't even start
It's Friday I'm in love ♥


Ikväll blir det bio med David, Saw V. MAAAAAAH, jag kommer dö. Men som tur är har jag min älskling där och skyddar mig. Haha.. Nejmen de brukar ju vara riktigt äckliga, inte direkt läskiga utan bara rent ut sagt vidriga. Så fråga än: Varför ska jag och kolla på den på bio? ..Det har jag inte ens svar på själv. Dock är de ju ganska bra gjorda och sådära, äh. Vi ska i alla fall och kika på den :) mysmysmys!

Jobbet gick jättebra idag, för de som undrar.. Stog inte i kassa, väldigt skönt, utan jag var med backstage och gjorde mackor, skar mig 4 gånger, tappade tallrikar som gick i tusen bitar, råkade duscha ner en kund när jag skulle tvätta av tallrikar, gav mig själv en regäl dusch när det skulle städas, skar sallad, kollade på galet roliga pinguklipp på youtube, pratade massa strund och gal till radion. Great day! Dock var det super jobbigt att gå upp ur den varma sängen där karln låg kvar och sussade, men nu för tiden är det ju kvinnorna som ska dra in stålarna, visst? ;) ;)

Nehe, man kankse ska göra sig lite iordning.. Även om det lockar att åka till biosalongen i mjukisar.

Kissandgodbye.


OOOOH SÅ SKÖNT MED HELG!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0