Hey söndag!

Då var vi där igen, söndag. Alltid lika skönt att bara ligga i sängen och slappa och inte göra något alls. Dagen kommer somsagt bestå av väldigt mycket filmtittande i sängen, förhoppningsvis börja sy på min klänning och sen ska jag väl resa på arlset för en promenad ute i det fina vädret.

Idag är en sån dag som jag saknar David hur mycket som helst.. Känner mig ganska nere och oppepad på allt, jag vill bara ha honom här och poff så blir allt bra. Den senaste tiden har saknadskänslorna kommit allt oftare och oftare och de blir bara starkare och starkare. Trotts allt så är det ju positivt att det går åt det hållet i alla fall. :)

Nej nu ska jag göra det bästa av dagen och gå upp och prata strunt med min mamma, för just nu känner jag mig ensam. Tråkigt inlägg kankse, ledsen men så blir det ibland!



:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0