G'night

Nu ligger jag här sängen med den bästa pojkvännen man kan ha. <3 Imorgon åker han tillbaka till skitlumpen=( Vad tycker vi om det?! (n) Sen tar det 2 hela långa veckor innan han kommer hem till mig igen....

Denna dag har varit helt underbart skön, har inte gjort ett dugg. Mest legat i sängen och plöjt igenom massa Prison Break avsnitt, vilken serie alltså! Varit ute och gått med hunden också, nu när det är jag som gör allt jobb (david också såklart..! ;)) så inser man verkligen hur mycket det är med att ha en hund, helt galet alltså.. Skönt kommer det faktiskt bli när mina föräldrar kommer hem så jag kan flytta ner till mitt rum igen och slippa bli väckt av en blöt hundtunga. Men jag måste faktiskt erkänna att jag gillar vovvven trotts sönderbitna skor och äcklig hundlukt. ^^

Time to sleep,bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0