Första advent

Har haft en supermysig dag idag med David, bara legat och latat oss, förutom då vi tog en promenad till en liten marknad som var här i nätheten. Dock var det verkligen inget att ha, blev bara lite glöggdrickande.. :)  






Helgen har varit bra, fredagskvällen började med midda hemma hos MalinBjörk, jag, Sofie och Sjögren. Tanken var att fira henne, en månad senare. Var jättegod mat och det var supertrevligt! Sedan blev det Klaras, fan aldrig mer :P Visst det var en okej kväll, men det stället är inte min grej kan jag ju säga. Som tur är kom jag och Sofie gratis in, great! Kommer lite bilder senare ikväll kankse=)

Lördagen blev väldigt lugn med min älskling, gjorde som vanligt inte så mycket utan bara mös hela tiden. <3

Ska hjälpa min mor nu med maten, hörs kankse senare.


Saknardigredan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0