Bradag #2

Haft en jättebra dag på jobbet, mycket folk med det var kul eftersom alla (läs de flesta) är jättetrevliga och pratiga. Träffade sedan Malin Björk för att åka till Eyra för ett sol&bad besök. :)) Vi badade ångbastu också, hur skönt som helst! Dock hade vi inte speciellt mycket tid på oss, så det fick bli en snabbis.

Nu ligger jag här hemma i min säng och är på toppen humör, verkligen skillnad från igår, vilket är jätteskönt. Känner mig inte alls otaggad på att jobba längre och allt bara flyter på så snabbt och bra som jag vill ha det. Nu kom jag på varför jag är på så bra humör, David kommer hem i morgon. <3 Hihi.

Nu orkar jag faktiskt inte hålla ögonen öppna, dags att stänga igen låddan.

Over n oout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0