Besök på eyrabadet!

Jajjamensan, blev solning och simning! Så nu är jag röd som en kräfta,heya!
Äntligen är det snart helg, sooom jag har längtat denna vecka, mer än någonsin. Dock längtar jag ju till nästa ännu mer<3 Anyway.. Efter besöket på eyra så tog jag en tripp på stan medans jag väntade på min buss, chooooooooooooockmenguuuuuuud, VAD GÖR ALL JULBELYSNING UPPE NU? Kunde de inte väntat i alla fall 2 månader till? All julskyltning är ju också uppe.. Lite tidigt enligt min mening.



För några dagar sedan gav jag förslag på att vårat hus skulle se ut någotsådär (bilderna) till julen....



...Idén uppskattades inte.


Nu ska jag kika på alla Andra avenynavsnitten jag har kvar, 6 stycken :D Wonderful night.

Kommentarer
Postat av: Daviid

Sådär ska vi ha när vi blir stora:DDD

2008-11-20 @ 22:44:38
Postat av: Mads

Haha vänta med julbelysningen iaf två månader till??? Mickis, mickis, mickis lilla, om två månader är julen över :P <3

2008-11-21 @ 14:02:21
Postat av: Michaela

Mad; Menade två veckor ;) Haha.



David: Jagärlättpå:D:D Jag såg någonstans en stor 3metersnögubbe som stog i en stooor kula som det snöade i som man hade ute i trädgården, tror den sjöng också.... ;);)

2008-11-21 @ 21:03:13
URL: http://michaelaklippel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0