YES!

Fan vad härligt att läsa på smhi.se att det ska bli helt molnfritt från 18.00-21.00 i morgon, dock bara 10 grader men
det är ju hundra gånger bättre än om det skulle regna. Oh, happy. (För er som inte hängt med så är det baldags i morgon för min skola!) Sitter med en annsiktsmask just nu, min hy är hemsk efter fetsminket vi har annvänt under musikalen. Har jätte känslig hy och blir torr hur lätt som helst, så just nu ser det nästan ut som att jag flagnar.. hett! Känns som att det är tusen saker att fixa innan morgondagen, skulle färga håret ikväll eftersom mina slingor på något konstigt vänster har bestämt sig för att titta fram igen, denna gång röda. What the hell? Men färgen var slut och jag sitter här endå ganska lugn, borde ha panik eftersom att det verkligen är sjukt gräsligt.. Ingen aning om hur jag ska lösa detta heller, det får bli morgondagens problem.

Dagen har sett ut som alla andra dagar denna vecka typ.. Upp vid 8 för att börja skolan 9 med musikal, repat hela dagen lång till klockan 18. Sedan blev det en liten sväng på stan med lite tjejer från klassen, kollade balsmycken osv som antagligen blir mina imorgon om jag inte känner att det jag har duger =P Sen träffaded jag min kära syster och vi tog oss en sväng förbi hos pappa. Har alltså inte hänt så mycket speciellt idag..



House where nobody lives - Tom Waits
(Versionen med Waits tycker jag inte om alls, utan det ska allt vara den som Maria & Matilda sjunger, super vacker och typ jätte sorligt.. Ohh så bra den är ^^)

I hav´got all of life's treasures
And they are fine and they are good
They remind me that houses
Are just made of wood
What makes a house grand
Ain't the roof or the doors
If there's love in a house
It's a palace for sure
Without love...
It ain't nothin but a house
A house where nobody lives
Without love it ain't nothin
But a house, a house where
Nobody lives.



Dagens schema för morgondagen
10.00-> -Fixa och dona med allt som behövs, även en promenad med hunden.
12.30 -Träffa min bästa Sofie på Virginska och göra balfrisyren.
15.00 -Hem till Rebban, byta om, sminka, skåla i champange, samtala & njuta.
17.00 -Träffa Micke och hans syster, dags för lite kort och sådära. Har hört ryktas om att hans syster är riktigt duktig på att ta kort, kan bli kul:)
18.00 -Stora hotellet och balen drar igång!


Dags att hoppa in i duschen, sen kolla ett avsnitt av Andra avenyn, (om jag inte hunnit somna innan..) efter det är det allt dags att sova. Dessa 7h jag fick i natt var ju inte mycket att hurra för, behöver minst 10 för att känna mig liiite motiverad och någorlunda pigg för att ta mig upp ur sängen. Sov gott alla små. Pusssssssssss


Saknar min plutt! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0