Vilken bra söndag trotts allt.

Jag har alltid hatat söndagar, alltid, tills nu! Denna söndagen är den andra i rad som jag inte hatar av hela mitt hjärta, är det inte fantastiskt? Har börjat inse att söndag faktiskt är en ledig dag, precis som lördagen. Min dag har i alla fall sett ut så att jag och David har legar i solen nästan hela dagen. Jag har förövrigt bränt mig i annsiktet och det hettar sjukt mycket nu och gör lite ont, shit happends. Sen åkte vi in till stan runt 6 och träffade några av mina pinglor & Davids kompisar för en grillkväll vid allnängsbadet. Mysigt men dock lite för kallt.. Eller mycket för kallt om jag ska vara ärlig.. Blev god mat och trevligt sällskap och en jäkla massa otrevliga mygg, NU ÄR DOM HÄR. =(
Bilade hem sedan, men busade lite smått sådär på vägen hem. ;)) Wiiiie..

Just nu sitter jag i min nybäddade säng och är glad över att jag inte har några myror som springer runt på golvet nedanför mig, ja ni läste rätt. I eftermiddags när jag skulle börja dammsuga mitt rum märker jag hur det kryper runt småsmåsmå myror på golvet, paniiiiiiik, jag hatar myror mer än något annat(nästan) och började ta dö på alla. Antar att de kommer in genom en yttepytte springa i mitt fönster för mamma & Janne hade varit och rensat ogräs i rabatten idag, så de måste nog kommit åt något myrbo eller så. Men nu är det fixat med myrr efter Operationdödaalltsomrörsigpåmittgolv. USCH, vad jag inte tycker om små saker som kryper runt.. Nu är jag jätte trött och funderar på att sova :)) Fick precis veta att jag har sovmorgon i morgon, men för mig spelar det ingen roll om jag sover till klockan 7 eller klockan 10, känns ungefär lika tidigt för mig.. Nähni, 12h sömn det är precis vad jag behöver, annars är det sjukt tungt att gå upp på morgonen.. Finns det någon mer som jag där ute? Haha.. Det börjar kännas lite smått hopplöst, men har faktiskt gått upp tidigt hela helgen, känner mig stolt som fan=) (Har gått upp ungefär klockan 10 både lördag&söndag!)!


Imorgon blir det en långlånglååång dag i skolan, fast det är ju faktiskt ganska roligt till och från. I alla fall när vi repar låtarna, det andra är ju inte superkul kankse.. Men slutar endera 6 eller 9 i morgon, hoppas av hela mitt hjärta att det är klockan 6. För sen är tanken att jag ska träffa min plutt, har jag bestämt lite gulligt sådär^^. Haha. Nejmen har endel att pyssla med också.. Trist bara att vädret ska ta vändning, men tror iof att min hud mår ganska bra av det =P

Dags att kika på Andra Avenyn, det är ganska beroendeframkallande ellerhur?
Sov gott alla glada :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0