veckan

Söndag- Sola & bada här hemma med min plutt.
Måndag- Klassdag(typ) Brännboll & pacos+utgång
Tisdag- Krampen!!!
Onsdag- Fixa studentvagnen
Torsdag- STUDENTEN :D

Helt galet, nu är det inte långt kvar! Åh så jag längtat alltså..

Idag har bara glassat här hemma, badat mer än vad jag brukar faktikst.. Kankse för att det är mycket varmare än vad det brukar vara. Det är så förbannat underbart=) Har även rensat ogräss med min kära syster Johanna. Gjorde det faktiskt frivilligt, men endast för att jag solade ryggen utan att tänka på det. Imorgon måste ryggen också solas.. Booooring.

Just nu trivs jag med mitt liv sådär löjligt mycket, tror att man kan tacka sommaren och solen för det. Det finns ju annat ockås såklart, men livet leker och såhär vill jag alltid ha det. :))

Nu ska jag se på Matrix sen sova=) Solong!

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Du missade massoooor. :D

2008-05-31 @ 22:27:31
URL: http://ssaabbii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0