Trött

Är superduperjätte trött idag, känner ingen lukt och är jätte tung andad. Så därför ska jag gå och lägga mig nu, men ska först ut en snabbis och möta pluttisenmin och säga godnatt<3  Har en jättelång dag framför mig i morgon, men känner mig jätte krasslig.. Jobbigt som fan.

Dagen har inte varit mycket mer än så att jag slutade skolan 12, vandrade omkring på stan med Maria ett tag.. Mötte sedan upp David för en glass i solen:) Besök hos banken hanns med också. Sen träffade jag Malin&Malin och det blev lite mer stan för min del, käkade med Björken senare också. Längesen<3 & nu är min älskade syster här, också lite krasslig och sådära.. Tror det är allregin, man blir så jäklans trött av den så det är inte sant.. Dags att byta om till nattkläder.. Solong!
 
Förresten så ryktas det om att den svenska sommaren redan är påväg till helgen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0