The end.

Heya. Dagen har sett ut som så att jag har varit hemma och snorat mig igenom mesta dels av dagen, blev sedan skjussad in till stan, till skolan, för att kika på musikalen som publik. Jag måste bara säga att kvällens uppträdande var typ bäst teatermässigt, tror jag.. De solade ut med massa repliker som de lade till just då, ooo helt galet bra var det. Musiken och dansen var såklar också jättebra, men just teatern tyckte jag var grymt! Det är väldigt sorligt att det är över måste jag erkänna.. Liksom hela gemenskapen.. Tänkte också på att det är mycket folk som man kankse inte pratar supermycket med, som varit med i musikalen, men som endå vill ha runt om kring sig pga deras sätt att vara, det är stört men sant.. 

Förövrigt så kan jag inte andas genom näsan, helt stopp där och det är det värsta jag vet eftersom det är omöjligt att somna då jag alltid sover med stäng mun.. Ellerja, det kankse alla gör? Haha, anyway hellre huvudvärk än täppt näsa. 

Imorgon ska hela scenen och alla loger rivas, jobbigt att bära enmassa och så när man inte är frisk. Sen blir det bal med min David=) Kommer bli jätte mysigt, vi kommer äga dansgolvet hårt. Dags att försöka sova igen så man orkar med morgondagen.

Ciiiiiiaaaoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0