Söndag

Lite dåligt med uppdatering här nu, men det är såå mycket som händer runt om kring nu så det finns knappt tid till att sitta vid datorn så mycket. I torsdags hade vi ju bal som sagt, det vart en jättetrevlig kväll med godmat & mycket dans. Dansen var nog höjdpunkten på hela kvällen, hade så otroligt kul med vals,bugg,& foxtrot.. Galet kul. Fredagen så blev det rep i skolan hela dagen och sedan begav sig jag och Sofie och kikade på Stjärnparaden som förövrigt var väldigt skoj! David & polare hakade sedan på till Klaras med eftersom vi inte var där i så god tid så hade det redan blivit insläpp-utsläpp. (klockan av runt halv 11, craaaaazy) så det blev en kikin på MM & sedan shakade vi på Frimis.
Gårdagen såg ut somså att vi hade rep på dagen, som vanligt, sedan hade vi genrep (för folk!!!) det gick lika bra som alltid, förutom den lilla detaljen att min och Emmelis stora kjolar hakade fast i varandra medans vi gick på catwalken, haha paniken spred sig nästan i kroppen ^^ Men det löste vi snabbt och smidigt. Åkte hem och sedan blev det myskväll med min babe. Somnade dock till melodifestivalen, snacka om att jag är trött då.. Annars sitter jag som klistrad framför tv:n, men det gick ju endå sämst för oss så jag missade egentligen inte så mycket.
Tidigt (!) i morse ringde mamma och jag blev uppkörd ur sängen för att åka till mormor och morfar, så det blev frukost hos dem och massa prat, hur mysigt som helst som alltid. Dom är bäst! Och nu sitter jag här och ska snart bege mig ut i solen :) Kilar nog över en sväng till David också.. Känner mig rastlös.. Det är stört, jag har blivit såå rastlös på senaste tiden, trotts att jag har fullt upp. Så fort jag inte har något att göra blir jag rastlös. Hm..

Btw, så hämtade jag ut min studentmössa igår. Den är snyggast!

Kommer lägga ut lite bilder från balen, dock inte här utan på min bilddagbok.. Just nu är det bara en bild uppe, men det kommer fler så fort jag har fått dem:) ( michaelaklippel.bilddagboken.se ) Check it out!

Ikväll är det Parlamentet det får man inte glömma! Pussis babes.

Kommentarer
Postat av: Anonym

blogga mer

2008-05-25 @ 21:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0