solen hettar

Ligger just nu ute i solen  och solar ryggen. De som känner mig vet att jag hatar att sola ryggen, det är så jäkla tråkigt men det är ju inte så hett att ha en brun framsida samt en kritvit baksida. (Det brukar jag lyckas med, så nu är det dags att bryta det mönstret) Därför bar jag nyss ut min bärbara så jag är lite sysselsatt under tiden ryggen får lite sol, ska dra igång ett avsnitt av Andra avenyn nu, blev inte så mycket kollande igår kväll eftersom jag somnade lite efter tio, superskönt!

Morgonen kunde inte börja bättre, riktigt utvilad, solen gassar, träffade pluttisenmin, & en god frukost i solen. Så vill jag ha det hela min sommar :)

Andra avenyn nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0