Nyvaken men dödstrött

Vaknade ganska nyss efter 2h sömn.. Har så fruktansvärt ont i huvudet och halsen, och har en sånn jobbig frossa. Skulle egentligen träffa min David ikväll, men mitt huvud sprängs sönder så fort någon pratar med mig.. Helt sjukt, ekar på något konstigt sett, och hur skulle det gå? Bígno, men i morgon har jag tänkt att må bättre=)

Min dag har sett ut som så att jag började 09,00 med teknisktgenomdrag, det är nu man inser hur sjukt kort stubin och tålamod man har(eller ja.. jag iaf har) =P Kom endast egenom halva musikalen typ på ungefär 8h, helt galet segt när allt ljus ska vara exakt och ljudet mm.. Imorgon är det sista engelska natonella som ska skrivas, kul när jag mår som jag mår.. Men väldigt skönt att det är det sista nationella, FÖR ALLTID!!! Sen kommer hela eftermiddagen bestå av musikalen, vad annars???

Ohyes, det är detta vi jobbar med dagarna långa.
Kommer nog bli bra, kul är det i alla fall:)
image31




Dag att sova nu, är så slut så jagvet inte vart jag ska ta vägen.. Hejssvejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

när är den?

2008-05-15 @ 06:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0