Nu är det inte lång tid kvar...

Ohno, snart smäller det! Ungefär såhär kommer mina två veckor se ut fram tills studenten:

-Onsdag: Musikalrep hela dagen, genomdrag. Sen ska jag träffa min bästa.
-Torsdag: LEDIG, kvällen bal.
-Fredag: Musikalrep, träffa Malin och Malin på kvällen. (Det var tänkt att jag skulle ut på krogen men har kommit fram till att det inte blir så bra med tanke på att jag slutar 21.00 på fredagen, saaarrii Soffan. Men du får gärna mysa med oss :D)
-Lördag: Musikalrep.
-Söndag: LEDIG
-Måndag-torsdag: Föreställningar.
Fredag: Rivning, bal på kvällen<3
Lördag-söndag:  ...
Måndag: Skolan men vet inte vad som händer alls. Vet att vi ska ut med klassen och musiklärarna till Pacos och käka osv, sen var det tydligen tradition att man ska gå ut med lärarna till någon liten pub eller liknande. Haha.. Kan bli hur roligt som helst.
Tisdag: KRAMPEN! Jäklar vad vi måste ta dessa grisar ^^.
Onsdag: .... (Marknadsafton)
TORSDAG: STUDENTEN MY FRIENDS!!!!!

Ja.. Det är väl ungefär såhär det kommer att se ut, och jag trivs med det. Kommer nog bli de bästa veckorna i skolan någonsinn! Det värsta är att det känns som att man börjar komma överens med många i klassen nu, mer än vad man gjort förut. Nu pratar alla med alla, och det är helt fantastiskt när det gäller min klass. Varför har så många varit så anti allt förut? Nu är de ju hur sköna som helst, hela högen!



Kom precis hem från David och ligger nu i sängen med min bärbara, oh så skönt. Min säng är fan bäst.. En aning liten kankse, men oj så skön den är.. Vill säga grattis till min underbara och bästa syster som fick meddelandet idag att hon kom in på en journalistskola i england som hon var på intervju på i förra veckan. GRATTIS<3 Hur roligt som helst.. Något som är mindre roligt är att alla (tre stycken, men de är ju 3 av mina närmsta) =( kommer lämna mig här. Syrran drar till England i minst 3 år, Malin flyttar till Sandviken=( och sist men inte minst så drar David in i lumpen i 11 månader, hur har ni tänkt att lösa detta mina 3 pluttar? Dags att komma med en väldigt bra lösning om hur jag inte ska klättra på väggarna här hemma utan er!
Vill också tillägga att min Tovelilla i klassen ligger på sjukhuset just nu, antagligen med en riktigt elak blindtarm =( Du får kyra på dig och komma tillbaka till klassen och lysa upp vardagen! 

Usch.. Det kankse är dags att börja tycka om sin balklänning.. Eller vad säger ni? Buhu.. Känns som att det är helt fel klännning, depp till 1000.. Ska i varje fall sova nu, nattinatti=) PUSSSSSSSSSSSSSSSS!



Inlove.

Kommentarer
Postat av: David

jaa det kommer bli sjukt jobbigt att vara borta från dig så länge:( Kommer bara längta tills jag får komma hem och möta dig när jag hoppar av tåget

2008-05-21 @ 10:39:18
Postat av: Soffan

men vafaaan mickaaaaan. jag hade hoppats på er på fredag :S och förresten så finns jag faktiskt kvar här och då kanske du äntligen har tid för mig.. daaaahhh

2008-05-21 @ 20:39:35
URL: http://sofiiea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0