Nackdelar med landet

1. Att missa bussen och missa ett jätte viktigt engelska nationellt prov. Sjukt irriterande, var där 20 över 7 och den ska gå 23 över, tror ni inte att den hade åkt? Jovisst serrni, så det var bara att vandra tillbaka och lägga mig i soffan. Det var faktiskt första gången jag missade bussen på jättelänge, men nu har jag tänkt mig att käka frukost i alla fall, det kommer alltid något bra av det dåliga^^ Börjar sen kvar i 11 så jag måste åka in redan halv tio, så det är ingen idé att somna om.. (Där tog mina nackdelar slut, för annars är det faktiskt väldans bra:))

Sitter och kikar på Vakna med the voice, aldrig sett det förut men det är faktiskt riktigt bra! Älskar radioprogram och nu ser man dem som pratar också, loveit! Imorgon blir det nog utgång (om jag är frisk, det ser ganska mörkt ut just nu men...) med massa folk, är riktigt mycket folk som ska ut(av de som jag känner) Det blir nog Frimis isf, även fast vädret inte ska vara bra, men är det supertråkigt får man bara hitta på något annat. Annars blir det en skön hemma kväll som kommer spenderas med Andra avenyn i min säng, går i skolan på lördag också 9-18 kul! EHno. Men är ledig söndag och måndag. På måndag ska jag dejta Soffanmin, vi ska testa balfrisyr och dära nu när det nalkas baler :D

Nehejni, dags att hoppa in i duschen sen blir det frukost.. Ciiiiiaoomyfriends.


I just want you close
Where you can stay forever
You can be sure
That it will only get better
You and me together
Through the days and nights
I dont worry cause
Everythings gonna be alright
People keep talking
They can say what they like
But all I know is everything's gonna be alright

No one no one no one
Can get in the way of what I'm feeling
No one no one no one
Can get in the way of what I feel for you
Can get in the way of what I feel for you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0