Lista

En "att göra" lista brukar faktiskt få mig att göra de saker som jag ska göra.
Här kommer dagens;

-Städa undervåningen +dammsuga
-Pianoläxa & sångläxa
-Sortera ut kläder från garderoben
-Laga datorn
-Sy till balklänningen &
leggings
-
Sortera ut skor
-Tvsladd
(-Gå till David) .. ;)

Snart klar med första punkten.. Faktiskt :D


UPDATE
Yes, har faktiskt hunnit med mycket idag.. & det känns så skönt att gå och lägga sig(och vakna upp) när det är så rent & fint. Kom nyss hem från David.. Kikat på bla. Parlamentet.. Vart har Björn tagit vägen? Var ingen höjdare idag faktikst. Såg en film också lite till och från som faktikst var bra, den som gick på 4:an. Nu är det snart dags att sova eftersom det blir hyffsat tidigt upp i morgonbitti.. Ska ju testa balrisyr med proppan min, som jag förövrigt saknar massor=) Sen blir det kankse jobb & boxning.

Dags för Andra avenyn nu, solong suckers! ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sånna listor jag gör också, funkar bra :) Hej förresten!

2008-05-18 @ 16:17:38
Postat av: David

o sen ska du gå till david med!! :D:D

2008-05-18 @ 18:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0