Ingen tid!

Alla dessa musikalrep tar upp nästan all min tid nu för tiden, trotts att det faktiskt är jättekul så vill man ju hinna med andra saker. Igår var det rep hela dagen, efter det var det tänkt att vi skulle fira Maria men det blev trassligt & oplanerat så jag blev hemma med min plutt istället. :) Kikade på en film som faktikst var ganska bra, dock missade jag slutet igen eftersom jag var så social och somnade =P Suprise! Men efter att ha gått upp klockan 7 är det kankse inte så konstigt om man är trött runt 12 på kvällen! ^^

Just nu håller jag på och storstädar hela nedervåningen (min våning dårå..) damsuger och moppar och hela rubbet, det behövs! Men har kommit ganksa långt så nu är det bara mitt badrum & sovrum kvar.. Sen måste jag plugga lite grann också, har lite rester som måste göras bläähh.. Sen ikväll blir det till att se på Parlamentet & sen filmen som går på 3:an med Whtiney Houston (kommer inte på vad deth eter just nu) som är såå bra, har sett den ungefär 300 gånger ^^ Fast samtidigt går ju Sanningens ögonblick på 5:an, vilket ilandsproblem! ;)

Nu ska jag allt fortsätta, hörs senare & då kommer lite bilder från musikalen! Ciaaooo

Kommentarer
Postat av: :S

neeeeej säg inte att det är bodyguard du menar?!?!

2008-05-18 @ 15:06:38
Postat av: Michaela

Jo jusdet :D

2008-05-18 @ 15:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0