Helgen och rekordhöjd!

FREDAG
Vart fortfarande strört trött efter onsdagens bravader, men gick upp halv 6 för att jobba. Slapp ta den eländiga bussen, fick istället skjuss med David & hans far.. Hur skön som helst att slippa sitta på en buss och riskera att somna och vakna vis Usö... Strålande väder var det hela långa dagen då jag och Proppansoffan stod och rensade ogräs, blev endel slöpauser i solen men de var vi såklart värda eftersom vi slet som sjutton från halv 7-16. När jag kom hem blev det endel sömn, för att sedan gå över till grannisen och kika lite på tv och sådära :)

LÖRDAG
Vaknade runt 14.00 efter att ha sovit i cirkus 13 timmar, men endå var jag trött som sjutton.. (HUR KAN DET KOMMA SIG?) Slöade hela dagen, var ute i spåret och tog 2 rundor, städade lite osv.. Inget av intresse alltså. Kvällen var planerad så att jag skulle träffa David, en dejt låg i siktet. (Hade ingen aning om vad vi skulle göra eller var vi skulle vara osv, suprise!) Med en röd ros i handen gick vi mot restaurangen Ågatan 3. Blev bjuden på jordens godaste mat, vin och inte minst det absolut bästa sällskapet man kan ha. Resten av kvällen var också planerad, men det tror jag att jag håller för mig själv :) Den innehöll i alla fall musik, rosor, tända ljus och allt man kan önska sig. Att vi är bra på att dejta, det är så sant som det är sagt. <3

Idag är jag trött (någon som blir förvånad? Nej, inte jag heller...) Tror det är den riktigt jobbiga allergin som gör att jag är trött 24/7.. För övrigt är jag stel som en pinne, kan inte röra mig. Har sån sjuk träningsvärk i rygg, armar, fötter, händer, ben och höfter. I stort sätt hela kroppen.. Sen i fredags när vi slet! Det konstiga är att soffan inte alls har träningsvärk men jag har det som sjutton.. Beror det på att jag slet mer än henne? Eller att hon är mer tränad än jag? Jag tror på det första ;) Haha.
Precis nu, gjorde jag något jag inte gjort på länge. Stängde av min tv&dvd innan jag sommnat. I vanliga fall har jag igång dem dygnet runt alla dagar i veckan, det har blivit en jäkla jobbig tvångstanke, men inte idag. Idag sätter jag stop för det! Kommer inte ihåg senaste gången jag inte hade på en film eller ett avsnitt av någon serie.. Dvs när jag sover själv. Känns lite otäckt^^.
Har kikat på parlamentet ikväll också, med Davidplutten, blev dock en aning besvikna över att inte Björn Gustavsson var med, men kul var det i alla fall :D Sen kikade vi på det där programet på 5:an, Sanningens ögonblick eller något sånt. Tyckte så sjukt synd om den där tjejen..(Om det var någon mer som såg det..)


Tack för bästa helgen.

Nehejminavänner, slutbloggat för idag!


(Vill bara sticka in att idag när jag kikade på statistiken så var det rekord,
höhö, högt upp i skyrarna sträckte mätaren sig :D Kulkul.)

3/5<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

kvällen var underbar

2008-05-04 @ 23:27:57
Postat av: Michaela

Ja(L)

2008-05-04 @ 23:32:00
URL: http://michaelaklippel.blogg.se
Postat av: Anonym

åh, vad romantiskt! vart hittar man sånna killar?

2008-05-05 @ 19:57:57
Postat av: Michaela

I grannhuset ^^

2008-05-05 @ 22:56:13
URL: http://michaelaklippel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0